Friday, April 16, 2010

nyot nyet

okey tahun 2o1o, LINA FARHANA BT AB KARIM nak masuk 19 tahun dah. cepatt aje mase ni. sumpah takut nak masuk 20. grr! tp nak buat mcm mana kan. kena jgk. bkn boleh stopkn masa. tapi takpe. orang kate life begin at 20. yeke? haha aku main bedal je.

so hari ni 17april2010, aku duduk rumahh je sbb ayah dah bebel aku asik kuar. asik kuar? tolong lahh seminggu sekali je aku kuar sepanjang cuti yang sgt bosan nihhh. cuti sebulan. sebulan jugak lahh aku duduk rumah makan,tido,online. laki aku pun dah bising cakap badan aku makin besa. rimas, rimas HAHA tau lahh badan dia sekeping ish! sementara menunggu result matrik kuar,aku cuma mampu berharap keputusan aku baik. kalau tak mengamuk lagi lahh mak ayah aku. nanti next sem mengadap lagi budak budak yang muda setahun dari aku. ish, seram jugak. maklumlah. mereka agak bijak bijak belaka nak dibandingkan dengan ex PDT mcm kitorang. tp arhhh lantak. sama je semua. kn kn kn?

aku harapppp sangat, aku boleh bawak PST nanti. insyaAllah bole :)

maktab? hah ni lagi satu isuu yang sedang aku pikir. perlu ke kuar matrik untuk pergi maktab? ishh tak perlu lah awak. duduk matrik dgn saya je. heh? heh? love you ;)

No comments:

Post a Comment